דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיפים וטכניקות בשיווק אינטרנטי ברשת הסינית 

מאת    [ 22/01/2010 ]

מילים במאמר: 818   [ נצפה 2118 פעמים ]

ישנן מספר דרכים יעילות להוביל להצלחה את תכנית השיווק שלך ברשת האינטרנט הסינית. לפני שאתה עושה את הצעד הראשון, ישנן מספר נקודות שכדאי שתבדוק:

האם אתר האינטרנט שלך מתורגם כיאות לסינית?
זה נראה אמנם מובן מאליו, אך עליך לבדוק שהנך אכן פונה לקהל הסיני הנכון. השפה הסינית מתחלקת לשתי מערכות כתב עיקריות, כאשר סינית מופשטת פונה לתושבי הרפובליקה העממית של סין, כלומר Mainland China ולתושבי סינגפור, בעוד שסינית מסורתית היא שיטת כתב הנהוגה בהונג-קונג, טייוואן ומקאו. עליך לאפיין את הגולשים אליהם אתה פונה ובמידת הצורך לתרגם למערכת כתב נוספת.

האם אתר האינטרנט שלך נגיש מתוך סין?
למרות ההשקעה המאסיבית של ממשלת סין בתשתיות אינטרנט ובשיפור מהירות הגלישה, נותרה הנגישות לאתרים שמחוץ לסין איטית למדי עבור גולשים סינים. מיקום השרת בו מאוחסן אתר האינטרנט שלך משפיע בצורה ניכרת על מהירות טעינת דפי האינטרנט שלך בסין. אם הנך מתכנן להשיק קמפיין קידום אתר בסין, כדאי שתבדוק ראשית את רמת הנגישות שלו. לבדיקת נגישות בחינם, אתה מוזמן ליצור איתנו קשר.

האם יש ברשותך צוות דובר סינית המסוגל לענות לפניות הגולשים או לקבל הזמנות?
מרביתם של הגולשים בסין אינם דוברי אנגלית ברמה מספיקה. במידה ומלבד השימוש התדמיתי של האתר, הוא משמש אותך למכור מוצרים או שירותים, חיוני ביותר שיהיו ברשותך דוברי סינית שיכולו לבצע עבורך הזמנות, לקרוא אימיילים ופניות גולשים ולתת מענה ללקוחותיך.

האם אתה מכיר את המתחרים שלך ברשת האינטרנט הסינית?
כמו לפני כל הקמת עסק, בהשקת אתר ברשת האינטרנט הסינית רצוי לבדוק כדאיות עסקית ולבצע מחקר מקיף על המתחרים שלך. כמה אתרים מציעים את אותו השירות שלך? מהם המחירים שהם מציעים? מהי רמת השירות שלהם? ועד כמה הם מקודמים ברשת האינטרנט הסינית? פנה לקבלת מחקר שוק מקצועי והיה מוכן היטב לקראת כניסתך לשוק הסיני.

לאחר שוידאת את הנקודות שציינו למעלה, תוכל להתחיל בהשקת קמפיין קידום לאתר האינטרנט שלך ברשת האינטרנט המתפתחת בעולם. להלן מספר טיפים יעלים:

קידום אורגני: גוגל צ'יינה Vs. באידו
סביר להניח ששמעת בעבר על Baidu מנוע החיפוש המוביל בסין. למרות מאמציה הנרחבים של גוגל צ'יינה, בסוף שנת 2009 ירד נתח השוק שלה מ-19% ל-17%, זאת לעומת באידו עם נתח שוק של 77%.

למרות היתרון המספרי הגדול של באידו, יש להבין כי כל מנוע חיפוש חולש על שוק גולשים שונה. הקהילה העסקית וכח הקנייה העיקרי בסין, עושה שימוש נרחב בגוגל צ'יינה בעוד שבקרב הגולשים הצעירים בסין קיימת העדפה ברורה לשימוש בבאידו. כלל אצבע בקידום אתרים בסין הוא התייחסות לשני מנועי החיפוש וחלוקת עבודה בהתאם.

קמפיין PPC: גוגל צ'יינה Vs. באידו ג'ינגג'יה
Google Adwords הינו שירות פרסום באמצעות קישורים ממומנים. שירות זה, בו הלקוח משלם רק כאשר גולשים לוחצים על המודעה שלו (Pay-Per-Click), מאפשר שליטה מלאה בעלויות הפרסום. כפי שצוין בפרק הקודם, באידו הוא מנוע החיפוש המוביל בסין ומכאן שמומלץ לבחון האם שימוש במקביל הסיני של Google Aswords - Baidu Jingjia יהיה אפקטיבי וכלכלי יותר.

השוני המרכזי בין השיטות הוא האופן בו מוצגות תוצאות החיפוש. התוצאות הממומנות בגוגל, יופיעו בסרגל צדדי נפרד, או בהתחלה של התוצאות האורגניות, והן יסומנו ברקע ורוד בהיר ובכותרת Sponsored links. לעומת זאת בבאידו התוצאות הממומנות מעורבבות יחד עם התוצאות האורגניות ורק גולש מנוסה ידע להבחין ביניהן.

אל תפרסם ישירות באתרים סינים
אתרי פרסום רבים בסין מציעים שירותי שיווק אינטרנטי מהיר ומבטיחים תנועת גולשים רבה. עם זאת, מספר גולשים רב אינו מבטיח שיווק איכותי – המטרה היא להגיע לחתך מסוים של גולשים שמהווים לקוחות פוטנציאלים. הימנע מלפרסם באתרים סינים ישירות בעצמך. צור קשר לייעוץ נוסף.

השקעה בקידום אורגני או פרסום מאסיבי באינטרנט הסיני?
פרסום בפורטלים מובילים בסין הינו עסק יקר להפליא. הסיבה לכך היא התוצאות המיידיות וכמות החשיפה. לצורך המחשה, מחיר פרסום באנר קטן באתר בפורטל החדשות הסיני Sina, ינוע בין 2,500 ש"ח - 75,000 ש"ח ליום. המחיר הגבוה נובע מהעובדה שהבאנר יהיה חשוף לעשרות מיליוני כניסות ביום ויביא לתנועת גולשים עצומה.

עם זאת, יש לבחון היטב את מידת הכדאיות הכלכלית של פרסום בפורטלים אלו. לרוב, פרסום מסוג זה יביא תנועת גולשים רבה אך לא איכותית, שבסופו של דבר לא תניב תוצאה ממשית. קידום אתרים אורגני לעומת זאת, הינו הדרך המשתלמת ביותר לאורך זמן שתניב את התשואה להשקעה הגדולה ביותר. 

--


יואב קדשאי | לימפיד קידום אתרים בסין


אתר הבית: www.limpid-translations.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב